حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی» در دیدار فرمانده نیروی انتظامی؛ سردار رادان

بنا به فرموده حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) خطاب به مالک اشتر، شما باید دلهایتان مملو از محبت به مردم باشد، چرا که رکن و ستون دین همین مردم هستند؛ الحمدلله نیروی انتظامی این موضوع را رعایت می کند و خدمات فراوانی در زمینه ایجاد امنیت انجام داده است.

photo_2023-10-05_14-29-08

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی»، مرجع عالیقدر جهان تشیع صبح امروز در دیدار با سردار رادان؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام)، امنیت را مقدمه و زمینه ساز رشد و توسعه در جامعه و سبب آرامش و رفاه مردم بیان نموده و در ادامه خاطرنشان کردند: امام صادق (علیه السلام) فرمودند: « ثَلَاثَةُ أَشْیَاءَ یَحْتَاجُ النَّاسُ طُرّاً إِلَیْهَا الْأَمْنُ وَ الْعَدْلُ وَ الْخِصْبُ»؛ یعنی در هر جامعه ای مردم به سه چیز نیاز دارند: امنیت و عدالت و فراوانی نعمت.
معظم له در ادامه افزودند: باید توجه داشت هر سه این امور با مسئولیت شما ارتباط مستقیم دارد، و امنیت شامل؛ امنیت فکری، مالی، اجتماعی می شود.
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «دامت برکاته» با اشاره به حسن سابقه سردار رادان در خدمت رسانی به جامعه، از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی در خدمت رسانی به آحاد جامعه، تامین امنیت شهرها و راه های مواصلاتی، مدیریت ترافیک شهری، برقراری امینت در مرزهای آبی و خاکی کشور، مبارزه و برخورد با مفاسد اقتصادی، مواد مخدر و بزه در جامعه و علی الخصوص در این مورد اخیر از زحمات صورت گرفته در برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم پیاده روی اربعین حسینی من باب تسهیل صدور روادید و تامین امنیت زوار اربعین حسینی تشکر و قدردانی نمودند.
این مرجع عالیقدر در ادامه خاطر نشان کردند: بنا بر فرموده قرآن کریم بهترین امت، امت مسلمان است و رمز آن وجود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است، از این جهت از شما می خواهیم در بحث امر به معروف و نهی از منکر با تمام قوا اقدام کنید.
معظم له در ادامه توجه به مردم را یکی از اولویت ها بیان کردند و با اشاره به توصیه حضرت علی (علیه السلام) به مالک اشتر اظهار داشتند: توجه به مردم و ایجاد رفاه برای آنها باید سر لوحه کارها و برنامه های شما باشد، شما باید از مشکلات مردم آگاه باشید و برای رفع مشکلات و برقراری امنیت و آسایش آنها تمام ظرفیت ها را بکار بگیرید. بنا به فرموده حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) خطاب به مالک اشتر، شما باید دلهایتان مملو از محبت به مردم باشد چرا که رکن و ستون دین همین مردم هستند. شما باید قلبا به مردم لطف و محبت داشته باشید و با صحه صدر و آغوش باز با مردم برخورد کنید و گوش شنوایی برای آلام و دردهایشان باشید؛ الحمدلله نیروی انتظامی این موضوع را رعایت می کند و خدمات فراوانی در زمینه ایجاد امنیت انجام داده است.
مرجع عالیقدر جهان تشیع در پایان این دیدار ضمن دعای خیر برای حافظان امنیت، توفیقات روزافزون برای کارکنان نیروی انتظامی مسئلت نمودند.