حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی» در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین

امروز مسئله اصلی، مسئله فلسطین است.
امروز نیاز به وجود وحدت بین تمامی ملل و دول اسلامی و غیر اسلامی استکبارستیز بیش از پیش است تا با تشکیل جبهه واحد رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنیم.
بسیج درخت پاکیزه نظام است که امروز می توانیم به وضوح ثمرات آن را ببینیم.

IMG_2452

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی»، مرجع عالیقدر جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار سلیمانی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین و هیات همراه، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از زحمات سازمان بسیج، با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی، بر لزوم تشکیل جبهه ای واحد علیه این رژیم جنایتکار تاکید کردند.
معظم له ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت هوشیاری و آمادگی در مقابل دشمنان و استکبار جهانی افزودند: حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) در خطبه ششم نهج البلاغه که مربوط به ماجرای جنگ جمل است می فرماید: "به خدا سوگند من همچون کفتار نیستم که از روی غفلت به خواب می‏رود تا صیاد به او می‏رسد و دشمنی که در کمین اوست غافلگیرش می‏کند (ولی من غافلگیر نمی‏شوم)، بلکه (با هوشیاری تمام، مراقب مخالفان هستم) و با شمشیر برنده هواداران حق، بر کسانی که به حق پشت کرده‏ اند می‏کوبم و با دستیاری فرمانبرداران مطیع با عاصیان ناباور می‏جنگم، و این روش همیشگی من است تا روزی که زندگی‏ام پایان گیرد".
حضرت آیت العظمی نوری همدانی «مدظله العالی» در ادامه افزودند: امام (رحمت الله علیه) هم از همان ابتدا بر محو کامل رژیم صهیونیستی تاکید داشتند و از آن بعنوان اولین کار جمهوری اسلامی نام بردند، که البته متاسفانه این کلام امام در آن مقطع بدلیل تفرقه و نبود وحدت بین دول اسلامی وقت مورد غفلت واقع شد.
در ادامه معظم له به خطبه ششم و خاطر نشان کردند: هم اکنون دشمن در تلاش است تا با سیاست های شومش در صفوف مسلمین تفرقه ایجاد نماید تا توان جبهه اسلام را عقیم نماید.
مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به نقش برجسته جبهه مقاومت در مبارزه با دشمنان خاطر نشان کردند: امروز بحمدلله با رهنمودهای مقام معظم رهبری، وحدت بین نیروهای اسلام و بطور کلی جبهه مقاومت مستحکم تر شده که نوید بخش تحقق خواست امام (رحمت الله علیه) می باشد.
معظم له با تاکید بر پشتیبانی بی قید و شرط غرب و در راس آن آمریکا از اقدامات غیر انسانی و ضد بشری رژیم صهیونیستی در قتل و عام مردم بی دفاع غزه که نمونه بارز نسل کشی و جنایت جنگی است افزودند: امروز استکبار روزانه تحت عناوین مختلف جان صدها مسلمان را در نقاط مختلف می گیرد و با پشتیبانی بی قید و شرط از رژیمی درنده خوی بنام اسرائیل، فجایعی را رقم زده که عرق شرم بر پیشانی تاریخ بشریت خواهد نشست. اینکه بیایید و به یک بیمارستان که اکثر افراد حاضر در آن کادر درمان و زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم هستند حمله کنید و آن فاجعه را رقم بزنید با کدامین مضامین اخلاقی و بشردوستانه شما که مدام در شعارهای پوچتان از آن نام می برید مطابقت دارد؟ متاسفانه در این میان شاهد انفعال و سکوت مرگباردولت های عربی و مسلمان در قبال این جنایت ها هستیم.
معظم له در ادامه با اشاره به حدیث نبوی فرمودند: نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) می فرمایند تا با یهود قتال نکنید حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور نخواهد کرد؛ لذا این تصور که قرار است همه مسائل بعد از ظهور حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حل شود غلط است، ما باید در مسیر ظهور گام برداریم و اولین و مهمترین گام در این میان، محو رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار است.
در ادامه حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «دامت برکاته» به جایگاه بسیج و فرماندهان آن و ابعاد مختلف فعالیت های این شجره طیبه در جبهه های مختلف فرهنگی و جهاد سازندگی و خودکفایی اشاره نمودند و خاطر نشان کردند: بسیج درخت پاکیزه نظام است که امروز می توانیم به وضوح ثمرات آن را ببینیم. به واسطه جانفشانی ها و از خودگذشتگی های نیروهای نخبه و جهاد خودکفایی بسیج و نیروهای مسلح امروز مرزهای ما در امنیت کامل هستند و عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی به فراتر از مرزهای جغرافیایی آن رسیده که خود نویدبخش فردایی روشن برای ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان و استکبارستیز منطقه و جهان است.
در پایان معظم له ضمن دعای خیر برای بسیجیان و نیروهای مسلح فرمودند: سلام مرا به همه بسیجیان برسانید.