سخنان حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «دامت برکاته» در درس خارج

امروز هرگونه‌ ایجاد اختلاف و ازبین بردن وحدت و همدلی و ایجاد یأس وناامیدی بین مردم خواست دشمن است.‌ هرگونه خواسته در پای صندوق رأی و حضور حداکثری محقق خواهد شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی» مرجع عالیقدر جهان تشیع در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم در پاسخ به سئوال مکتوب یکی از طلاب محترم پیرامون وضعیت حجاب فرمودند: در موضوع حجاب مکرر تذکر دادیم در ملاقات های عمومی و خصوصی گفتیم باید نسبت به وضعیت حجاب مسئولان حساس باشند و نگرانی متدین که بجا هم هست، باید این نگرانی برطرف شود.
معظم له اقتصاد و فرهنگ را دو موضوع مهم دانسته و افزودند: مسئولان محترم در همه قوا باید به این دو موضوع بیشتر توجه کنند.
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی» حضور در انتخابات و انتخاب افراد متخصص و متدین را مهم دانسته و افزودند: امروز دشمن می خواهد جامعه را به سمت ناامیدی بکشاند و اینگونه القای مطلب کند که انتخابات اثر ندارد در حالی که اینگونه نیست حضور آگاهانه و انتخاب فردی اصلح و یک انتخابات پرشور بسیار می‌تواند اثرگذار باشد.
ایشان ایجاد اختلاف و شکاف و از بین بردن وحدت را خواست دشمن دانسته و فرمودند: مسئولان باید توجه کنند که امروز وظیفه همه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و تمام نیرو باید صرف این مسئله شود.
معظم له مسائل فرهنگی را هم مهم دانسته و فرمودند: موضوع فرهنگ بسیار مهم است متأسفانه در این زمینه کم کاری هایی می‌شود باید توجه داشت همه باید برای حفظ این انقلاب جدی باشیم و تلاش کنیم و قدردان این مردم باشیم و مشکلات شان را رسیدگی کنیم وبدانیم با توکل به خدا و حضور مردم در صحنه دشمن کاری از پیش نخواهد برد.