دیدار وزیر محترم نیرو با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته در دیدار وزیر نیرو رعایت حال اقشار کم درآمد و آسیب پذیر را در گرفتن تعرفه آب و برق خواستار شد و از مردم تقاضا کردن در مصرف آب و برق صرف جویی کرده و از اسراف جلوگیری کنند.

5a6d75797a177 1


حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته در دیدار وزیر نیرو رعایت حال اقشار کم درآمد و آسیب پذیر را در گرفتنتعرفه آب و برق خواستار شد و از تقاضا کردن در مصرف آب و برق صرف جویی کرده و از اسراف جلوگیری کنند.

ایشان وزارت نیرو را از جمله وزارتخانه هایی دانستند که مستقیم با همه مردم ارتباط دارد و از این جهت اهمیت دارد.

 این مرجع تقلید با اشاره به این موضوع که هر فردی دارای سه نوع مسولیت می باشد فرمودند مسولیت اول مسولیت فردی است که انسان برای خودسازی تلاش می کند و رابطه خود و خالق را مستحکم می کند دوم مسولیت اجتماعی که هرفرد نسبت به جامعه باید احساس مسئولیت کند و سوم مسولیت شغلی که بسیار مهم است و انسان باید بداند که شغلش امانت است و به بهترین وجه باید ایفای نقش کند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی خدمت به مردم را توفیق بزرگی دانسته و توصیه فرمودند هرچه بیشتر به مردم خدمت کنید. ایشان پیشرفت در صنعت آب و برق کشور را بعد انقلاب خوب توصیف کرده و خواستار مدیریت منابع در این دو صنعت شدند.

معظم له در پایان از اقدامات فرهنگی وزارت نیرو نیز تشکر کردن در ابتدای دیدار وزیر نیرو گزارشی از وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.