دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با معظم له

بزرگترین نعمت پروردگار نعمت ولایت مداری است، این نظام بر اساس ولایت مداری شکل گرفته است. کسب حلال در سایه امر به معروف ونهی از منکر امکان پذیر است. اگر جریان حجاب را کمی شل گرفته بودیم حجاب به تدریج در جامعه محو می شد.

5aa79d91f2c47 1

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله العالی»  ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به اینکه باید شکر گذار نعمت های خداوند باشیم، اظهار داشتند: امام صادق در حدیثی می فرمایند بزرگترین نعمت پروردگار نعمت ولایت مداری است، و این نظام بر اساس ولایت مداری شکل گرفته است.

 

مرجع تقلید شیعیان شاخصه های مهم انقلاب اسلامی را مد نظر قرار داده و تصریح کردند: نخستین معیار انقلاب مسئله ولایت فقیه است، از ابتدا مسئله ولایت فقیه بسیار مهم بوده است و امام راحل نیز درس ولایت فقیه را در 13 جلسه بیان کرده اند.

 

معظم له نعمت شکل گیری انقلاب اسلامی و حکومتی بر پایه اسلام را مورد توجه قرار دادند و افزودند: مسئله ولایت فقیه منتهی آرزوی علمای ما در تمام عصرها و قرون بوده است، خداوند متعال نخستین انسانی که در سطح زمین آفریده رهبر است و آخرین کسی را که قبض روح می کند نیز رهبر یک جامعه است.

 

ایشان دومین رکن انقلاب را اسلام بیان نموده و تصریح کردند: اسلام طالبانی، اسلام آمریکایی در میان جوامع وجود داشت اما امام راحل اسلام ناب را به عرصه آوردند و یکی از وظایف ما شناسایی اسلام ناب به مردم است.

 

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله العالی» با اشاره به مسئله حجاب اجباری گفتند: اگر جریان حجاب را کمی شل گرفته بودیم حجاب به تدریج در جامعه محو می شد بنابراین حفظ اسلام یکی دیگر از ویژگی های امر به معروف و نهی از منکر است.

 

معظم له شناساندن ارزشها و ضد ارزش ها را یک فریضه مهم بیان نموده و تاکید کردند: کسب حلال در سایه امر به معروف ونهی از منکر است بنابراین احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از اهمیت فراوانی برخوردار است که باید به آن توجه کرد.

 

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت مسئله ولایت فقیه و جهاد در راه خدا اظهار داشتند: جهاد باید در رکاب امام باشد، جهاد در راه خدا غیر از کشورگشایی است و با این مسئله تفاوت دارد، بدون جهاد نه حکومت و نه ارزش های دینی وجود دارد بنابراین باید به این امر مهم اهمیت داد و به آن توجه داشت.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله العالی» ابراز کردند: داشتن انرژی هسته ای و موشک سبب شده که دشمن به لرزه بیفتد و این قدرت در نظام جمهوری اسلامی روز به روز افزایش یافته و قوی تر می شویم، و در کشور میلیون ها انسان عاشق شهادت وجود دارد بنابراین یکی از شاخصه های ولایت فقیه بسیج و سپاه پاسداران است.

 

ایشان همچنین اظهار داشتند: ریشه تمام جریانات صهیونیست ها است، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی از چند جهت با ما دشمن است بنابراین بابد در برابر این ها بسیار با قدرت عمل کرده و به میدان بیاییم، اعمالی چون رقص شمشیر در عربستان سبب نگه داشتن موقعیت خود در برابر غرب شده اند ما نیز باید آگاه بوده و در سایه پرچم ولایت باید از نظام اسلامی پشتیبانی کرده و حافظ انقلاب باشیم.

 

معظم له در پایان بیان فرمودند: اینکه عده ای به سفارت ایران در لندن وارد شده و پرچم کشور را به زیر می افکنند نمی توانیم در برابر این جریان ساکت باشیم، وقتی یک منکری در دنیا رخ می دهد، باید سکوت نکرده و صدای خود را به دنیا برسانیم.