سازمان ملل عملاً به یک سازمان بی‌خاصیت تبدیل شده است/ ملت‌های مسلمان بدانند همیشه مسئله اول ما قدس و مبارزه با صهیونیست است.

قدس قبله اول مسلمانان است و یک رژیم نامشروع و غاصب آن را غصب کرد، مسلمانان و ملت‌های آزادی‌خواه باید با وحدت و همبستگی به مردم فلسطین کمک کنند و تا نابودی این رژیم نامشروع حرکت خود را ادامه دهند.

5ac3781b235d7 1

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین‌المللی را محکوم کردند.

معظم‌له فرمودند یکی از اصول انقلاب از آغاز نهضت امام خمینی مبارزه با صهیونیست بوده است و امام عقیده داشت که این غده سرطانی باید محو شود.

ایشان در ادامه فرمودند قدس قبله اول مسلمانان است و یک رژیم نامشروع و غاصب آن را غصب کرد، مسلمانان و ملت‌های آزادی‌خواه باید با وحدت و همبستگی به مردم فلسطین کمک کنند و تا نابودی این رژیم نامشروع حرکت خود را ادامه دهند.

البته ما از سازمان ملل متحد توقعی نداریم چون با پول میلیارد دلاری عربستان و استکبار اداره می‌شود و عملاً به‌عنوان یک سازمان بی‌خاصیت تبدیل شده است.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی یکی از نقشه‌های استکبار را ساختن فرقه‌های دروغین مثل وهابیت و داعش دانسته که به این ترتیب بتواند مسلمانان با خودشان مشغول شوند و حاشیه امن برای اسراییل درست کنند و ابزار اصلی و صحنه‌گردان آن‌هم عربستان است اما ملت‌های مسلمان بدانند همیشه مسئله اول ما قدس و مبارزه با صهیونیست است.

ایشان ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین جنایات اسرائیل را محکوم کرد.