دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی

باید قلب جمعیت هلال‌احمر از عشق و محبت به مردم مملو و سرشار باشد، فعالیت در جمعیت هلال‌احمر امری بسیار مهم و ارزشمند است، انتخاب شغل نشان از روحیه افراد است و دراین‌بین باید گفت که خداوند توفیق ویژه‌ای به اعضای جمعیت هلال‌احمر داده است.

5af3ffe91caa1 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی ،معظم له ظهر امروز در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشتند: ملاقات با اعضای فداکار جمعیت هلال‌احمر توفیق بزرگی بوده که نصیب ما شده است.

وی افزودند: آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای فداکاری و کمک در برابر وقوع حوادث امر ارزنده‌ای بوده که باید همواره تقویت شود چراکه جامعه و کشور هیچ‌گاه از احتمال وقوع حوادث خالی نیست.

مرجع تقلید شیعیان گفتند: تمام‌کارها و فعالیت جمعیت هلال‌احمر در حکم عبادت و بندگی خداوند متعال است چراکه مهم‌ترین چیزی که در هر کاری منشأ اثراست نیت و قصد از انجام کار است و جمعیت هلال‌احمر نیز دقیقاً در راستای رفع مشکلات جامعه و ایجاد شادمانی در دل مردم است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام تأکید کرندد: در درگاه خداوند متعال هر فرد به‌اندازه‌ای مورداحترام و ارزش بوده که نسبت به مردم و جامعه مفید بوده و منفعتی از جانب آن‌ها نصیب شهروندان شود.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان اهمیت فعالیت جمعیت هلال‌احمر عنوان کردند: آمادگی جمعیت هلال‌احمر امری ضروری و مهمی بوده که باید همواره تقویت و قوی‌تر شود چراکه  هرلحظه در کشور و جامعه احتمال بروز حادثه‌ای طبیعی می‌رود.

وی با تأکید بر حدیثی از امیرالمؤمنین(ع) تصریح کردند: باید قلب  جمعیت هلال‌احمر از عشق و محبت به مردم مملو و سرشار باشد، فعالیت در جمعیت هلال‌احمر امری بسیار مهم و ارزشمند است، انتخاب شغل نشان از روحیه افراد است و دراین‌بین باید گفت که خداوند توفیق ویژه‌ای به اعضای جمعیت هلال‌احمر داده است.