دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم با معظم له/ مردم عزیز باید بدانند ما نیز، هم درد آنها هستیم و مشكلاتشان را بازگو می كنیم.

تمام همت مسئولان رفع مشكل مردم باشد، مشكلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی می شود و عده ای هم بجای اینكه مرهم باشند نمك به زخم میزنند، مردم وقتی می بیند كه یك مسئول می آید مشكلات آن ها را كتمان می كند بر ناراحتی آن ها افزوده می شود.

5b2f4fbe4390e 1

مردم عزیز باید بدانند  ما نیز، هم درد آنها هستیم و مشكلاتشان را بازگو می كنیم.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم فرمودند: تمام همت مسئولان رفع مشكل مردم باشد، مشكلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی می شود و عده ای هم بجای اینكه مرهم باشند نمك به زخم میزنند، مردم وقتی می بیند كه یك مسئول می آید مشكلات آن ها را كتمان می كند بر ناراحتی آن ها افزوده می شود.

معظم له با بیان این موضوع كه درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز كرد و بی رحمانه هم مشغول است خاطر نشان کردند: متاسفانه مدیریت هم ضعیف است، هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و كالا وجود ندارد، مسئولان نباید از تذكر برآشفته شوند؛ روزانه افراد زیادی برای ما نامه می نویسند یا به دفتر مراجعه می كنند و بسیار ناراحت و نگران از معیشت و اقتصاد هستند و از علما و مراجع و حوزه می خواهند حداقل وضع موجود را تذكر دهند. مردم عزیز باید بدانند ما هم، هم درد آنها هستیم و مشكلاتشان را بازگو می كنیم.

ایشان در ادامه افزودند: چند سال كشور معطل برجام شد كه نتیجه آن زبان دراز بودن دشمن شد و الان هم عده ای بحث مذاكره مجدد را مطرح می كنند كه این تفكر بی تردید خیانت است. نباید مسائل حاشیه ای مطرح شود، همگان باید با وحدت و همدلی به فكر مقابله با دشمن باشند وحل مشكلات مردم از مسائل اختلافی پرهیز شود، این انقلاب و نظام خون بهاء هزاران شهید است لذا باید به هر قیمت كه شده از آن حفاظت نمود و از اركان آن یعنی اسلام و ولایت فقیه و مردم نیز محافظت نمود و از میدان دادن به دشمن جلوگیری کرد و یك صدا آن هم صدای وحدت از جامعه بلند شود و مسئولان با پیروی از رهبری و آرمان و سفارشات امام راحل مشكلات را حل كنند، ان شاءالله.