دیدار عده ای از فعالان فرهنگی با معظم له / امروز خواسته مردم مبارزه با فساد است

امروز به مسوولان عرض می کنم گول وعده‌ها را نخورید عده ای هم دلخوش به مذاکره مجدد و به ذلت کشاندن کشور نباشند همت به خرج دهید با توان و نیروی جوان و با نشاط و با انگیزه داخل کار کنید، مشکلات حل می شود.

5b32085568032 1

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته در دیدار عده ای از فعالان فرهنگی، فرهنگ را اساس هر کشور دانسته  فرمودند: فرهنگ باید مطابق قرآن باشد .

ایشان فرهنگ قرآن را عزت طلبی، مبارزه با ظلم و فساد و بی عدالتی دانسته و افزودند: نظام اسلامی باید پیشتاز در این موضوعات باشد.

امروز خواسته مردم مبارزه با فساد است عده ای می خواهند مردم درمقابل با فساد سکوت کنند ، چطور میشود یک کارگر یک حقوق مختصر بگیرد ولی فلان آقا اختلاس میلیاردی انجام دهد یا آن دیگری حقوق نجومی بگیرد. این ظلم است که در یک خانه چند جوان تحصیل کرده بیکار باشد و پدر در مقابل آنان شرمنده باشد .

امروز مشکلات اقتصادی که با مدیریت صحیح قابل حل است مردم را آزار میدهد. الحمد لله منابع داریم با یک مدیریت صحیح مشکلات حل خواهد شد.

بنده از ابتدا به مسوولان محترم گفتم همه چیز را با برجام گره نزنید طرف مقابل قابل اعتماد نیست شما زحمت می کشید قصد شما هم حل مشکلات است اما خوی استکباری در طرف مقابل مذاکرات نمی گذارد ایران به حق خود برسد .

امروز هم به مسوولان عرض می کنم گول وعده‌ها را نخورید عده ای هم دلخوش به مذاکره مجدد و به ذلت کشاندن کشور نباشند همت به خرج دهید با توان و نیروی جوان و با نشاط و با انگیزه داخل کار کنید مشکلات حل می شود. اما اگر باز چشمتان به خارج باشد روز بروز بدتر خواهد بود

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی توجه به تذکرات رهبری را مهم دانست و فرمودند: همه دیدیم آنچه ایشان گفتند درست بود چون ایشان تجربه خیانت های آمریکا را در دوران پس از انقلاب را داشته اند.

تفرقه و اختلاف در زمان کنونی خواست دشمن است همه مسوولان کمک کنند نظرات رهبری عمل شود و اجازه موج سواری دشمنان را ندهند.

امروز مردم ناراحت و معترض هستند و حق با مردم است اما مراقب عناصر نفوذی برای به انحراف کشاندن خواسته مردم باشند . مسوولان نیز اقدام عاجل برای رفع مشکلات و مدیریت بازار داشته و به داد اقشار ضعیف جامعه برسند.

ایشان برخود با کسانی که به اقتصاد کشور آسیب می رسانند و مردم را دچار مشکل می کنند را در هر سطحی که هستند خواستار شدند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دوقطبی کردن جامعه را بسیار خطرناک دانسته و فرمودند جامعه نباید دوقطبی شود ولی نمیدانم چرا بعضی ها اصرار دارند که جامعه را با حرف های بیخود که ثمری برای کشور و نظام و مردم ندارد ملتهب و دوقطبی کنند بجای این حرف ها به مردم خدمت کنید.