دیدار آقای هاشمی، سرپرست جدید استانداری قم با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی مدظله العالی

حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی: متأسفانه مسئله حل مشکل گرانی و معیشت هنوز در کشور محقق نشده است، مردم باید رفاه، ارزانی، اشتغال و ثبات قیمت‌ها را در سفره‌های خود لمس کنند و صرفاً به آمار و گزارش‌های در رسانه‌ها مختصر نشود.

5bf2a7dd37748 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی مدظله العالی، ایشان ظهر امروز در دیدار آقای هاشمی  سرپرست جدید استانداری قم که در دفتر معظم له برگزار شد، ضمن تشكر از زحمات آقای صادقی در دوران تصدی استانداری قم با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) اظهار داشتند: شریف‌ترین عبادات در وضعیت فعلی خدمت به مردم است.

ایشان با بیان مجاهدت‌های مردم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی افزودند: این نظام و حکومت از ابتدای انقلاب با مجاهدت‌های مردم شکل‌گرفته است بنابراین باید به این مردم ولایی در حد امکان خدمت کرد.

حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی فرمودند: متأسفانه مسئله حل مشکل گرانی و معیشت هنوز در کشور محقق نشده است، مردم باید رفاه، ارزانی، اشتغال و ثبات قیمت‌ها را در سفره‌های خود لمس کنند و صرفاً به آمار و گزارش‌های در رسانه‌ها مختصر نشود.

استاد برجسته دروس خارج از فقه حوزه علمیه عنوان کردند: در انقلاب اسلامی مستضعفان و پابرهنگان بیشترین اثر را در شکل‌گیری انقلاب و در دفاع مقدس داشته‌اند، امروز باید خدمت به این قشر ضعیف و آسیب‌پذیر بیشتر از اقشار دیگر مورد توجه باشد.