آل سعود نمی تواند هم خادم الحرمین و هم نوکر آمریکا و اسرائیل باشد/ وحدت ملت های اسلامی سبب نابودی دشمنان می شود

حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی ضمن اشاره به حمایت های رژیم آل سعود از اسرائیل و آمریکا فرمودند: کسی نمی تواند هم نوکر آمریکا و هم خادم الحرمین باشد، ملت های اسلامی در هرجای جهان باشند با یکدیگر وحدت دارند و این اتحاد سبب می شود بر همه مشکلات غالب شویم.

5bfd3f8db569a 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، ایشان ظهر امروز در دیدار مهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشتند: دل های ملت های اسلامی همواره با یکدیکر است و هیچ گاه اهانت به مقدسات مسلمانان را جایز نمی دانیم.

وی با بیان اینکه وحدت و اتحاد با حفظ ارزش ها و اصول یکی از ضروریات دین اسلام است، افزودند: ما با همه مسلمانان دارای یک هدف و دشمن مشترک هستیم که دشمن مشترک آمریکا و اسرائیل و هدف مشترک‌مان آزادی قدس و نابودی اسرائیل است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کردند: دشمنی آمریکا با ملت ایران از این جهت است که ملت ایران در راه دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان از جمله یمن و سوریه  و ملت های مسلمان گام بر می دارد.

معظم‌له عنوان کردند: وحدت برای ما بسیار مهم است و موضوع اصلی نابودی اسرائیل و آزادی قدس است چون امام راحل تاکید کرد تا زمانی غده سرطانی  وجود دارد ملت های اسلامی با مشکل روبرو هستند.

حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رضای الهی تصریح کردند: تبعیت از قرآن و معارف دینی و مکتب اهل بیت(ع) ازاهداف ما است و قرآن کریم تاکید کرده است که باید ظالمان را بشناسیم و از آن تبعیت نکنیم.

وی با اشاره به حمایت های رژیم آل سعود از اسرائیل و آمریکا افزودند: کسی نمی تواند هم نوکر آمریکا و هم خادم الحرمین باشد، ملت های اسلامی در هرجای جهان باشند با یکدیگر وحدت دارند و این اتحاد سبب می شود بر همه مشکلات غالب شویم.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کردند: کنفرانس وحدت اسلامی امسال با حضور علمای جهان اسلام با شکوه برگزار شد که اقدام دست اندرکاران در برگزاری این کنفرانس شایسته تقدیر است.