دشمن فعالیت های خود علیه اسلام و انقلاب را در عرصه های علمی و فرهنگی متمرکز کرده است

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر پاسخگویی به شبهات گفتند: وقتی دشمن از راه هجمه نظامی نتوانست به اهداف خود برسد بر زمینه های فکری و فرهنگی متمرکز شده است که باید مراقبت کنیم.

5c48b1b54ad2a 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع تقلید عصر امروز در دیدار اعضای شورای علمی و برنامه ریزی همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان، مناظره را یکی از راه های اثبات برتری های اسلام دانستند و گفتند: با گفت وگوها و مناظرات بین ادیان باید حقانیت اسلام را به جهان تبیین کرد.

ایشان افزودند: مخالفان اسلام و شیعه به ویژه آل سعود و غرب مراکز متعددی دارند و برنامه ریزی می کنند تا اسلام ناب را بکوبند و ثمرات انقلاب اسلامی را زیر سؤال می برند، باید در برابر این هجمه ها مجهز باشیم و برتری های اسلام و انقلاب را تبیین کنیم.

معظم له با بیان این که علمای شیعه باید مرزبانان عقاید جامعه باشند، اظهار داشتند: نباید اجازه دهیم که سم پاشی های دشمنان علیه اسلام ناب افکار جامعه را تحت تأثیر قرار دهد.

ایشان ادامه دادند: می توان در قالب مناظره هایی حقانیت و برتری اسلام ناب را به رخ همگان کشید، اسلام در موضوعات گوناگون قوی و غنی است و باید این قوت را برای همگان تبیین کرد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر پاسخگویی به شبهات ابراز داشتند: وقتی دشمن از راه هجمه نظامی نتوانست به اهداف خود برسد بر زمینه های فکری و فرهنگی متمرکز شده است که باید مراقبت کنیم.

ایشان عنوان کردند: نظام اسلامی به عنایات الهی به وجود آمده و وظیفه داریم در همه عرصه ها از این نظام حمایت و در برابر خواسته های شوم دشمنان ایستادگی کنیم.