حج و اجتماعات اسلامی قدرت و عظمت اسلام را به رخ دشمن می کشد

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که امروز وهابیت برای جنگ عقایدی با تشیع به میدان آمده است، گفتند: امروز اجتماعات و عبادات اسلامی جنبه مبارزاتی به خود گرفته است زیرا قدرت و عظمت جهان اسلام را به رخ دشمنان می کشد.

5c4dbf33ddc03 1

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع عصر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اهمیت مسأله مدیریت اسلامی گفتند: عبادات الهی زمانی که جنبه اجتماعی پیدا می کنند از اهمیت ویژه تری برخوردار می شوند.

معظم له اجتماع حج را عظیم ترین اجتماع مسلمانان دانستند و اظهار داشتند: امروز اجتماعات و عبادات اسلامی جنبه مبارزاتی به خود گرفته است زیرا قدرت و عظمت جهان اسلام را به رخ دشمنان می کشد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان اینکه امروز جهان اسلام در برابر جهان کفر ایستاده است، ابراز داشتند: اجتماع عظیم حج خواه یا ناخواه جنبه مبارزاتی دارد، زیرا وهابیت که با شیعه دشمنی می ورزد در عربستان مستقر است.

مرجع عالیقدر جهان تشیع خاطرنشان کردند: وهابیت از جهت سیاست ها و اعتقاداتی که دارد شیعه را برای خود یک مصیبت تلقی می کند و از همین جهت است که با شیعیان زیدی یمن نیز همواره در جنگ هستند.

ایشان با اشاره به این که امروز وهابیت برای جنگ عقایدی با تشیع به میدان آمده است، تأکید کردند: ما باید همواره مراقب بوده و در مقابله با این جریان هوشمندانه عمل کنیم؛ امروز وهابیت دروغ می گوید که با سیاست کاری ندارد، زیرا همواره در حال توطئه چینی علیه مذهب تشیع است.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی به موفقیت ها و اقتدار جبهه مقاومت اشاره کردند و گفتند: امروز خداوند وضعیتی پیش آورده است که جبهه اسلام همیشه در اوج باشد و جبهه کفر همواره در خواری و ذلت قرار گیرد.

معظم له افزودند: اینکه وهابیان اجازه برگزاری مراسم دعای کمیل را نمی دهند از آن جهت است که در این دعای شریف یک سلسله کلمات و مضامینی وجود دارد که نشانگر عزت و فرهنگ با عظمت شیعه است.