دشمن آرزوی بازگشت به ایران را به گور می برد

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی باید دشمنی استکبار را برای مردم تبیین کنیم، گفتند: استکبار در آرزوی بازگشت استبداد و سلطه به ایران است که این خواب آشفته آنان تعبیر نخواهد شد.

5c4f37f758114 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، ایشان امروز در دیدار مسؤولان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی کشور با بیان این که شکر نعمت الهی بر نعمت های انسان می افزاید، گفت: کفران نعمت های الهی انسان را محروم از نعمت ها خواهد کرد.

ایشان افزودند: انسان از شمارش نعمت های بسیار الهی عاجز است، یکی از نعمت های بزرگ خداوند متعال انقلاب اسلامی است که 40 سال از برکات و ثمرات آن بهره مند هستیم، ابتدا باید عظمت انقلاب را بشناسیم و با حفاظت از آن شکرگزار نعمت خدا باشیم.

معظم له با بیان این که تبلیغ مسؤولیتی بزرگ و کار پیامبران و ائمه طاهرین(ع) است، اظهار داشتند: خداوند متعال پیامبران را فرستاد تا مردم را هدایت کرده و ارزش ها و ضد ارزش ها را بیان کنند، هر کسی توفیق ندارد مبلغ آیات و احکام الهی باشد، باید نعمت ها را بشناسیم و بشناسانیم و شاکر باشیم.

ایشان ادامه دادند: در گذشته در روستاها و حتی برخی شهرها خبری از برق، گاز و لوله کشی آب نبود اما در 40 سال گذشته، انقلاب خدمات مادی بسیاری نیز ارائه کرده و در تمام روستاها آسفالت، برق، آب تلفن و درمانگاه وجود دارد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان این که صداوسیما باید استان به استان نشان دهد که وضعیت شهرها و روستاها قبل از انقلاب چگونه بوده و در حال حاضر چگونه است، ابراز داشتند: قبل از انقلاب حتی در زمینه پزشکی هم محتاج به خارج کشور بودیم.

ایشان عنوان کردند: باید نعمت های مادی انقلاب را نیز برای مردم بیان کنیم، مردم از سال ها قبل از انقلاب از نعمت هایی مانند برق، گاز و امثال آن محروم بودند اما انقلاب اسلامی در مدت کوتاه 40 سال نعمت های فراوانی برای مردم ایجاد کرده است.

مرجع عالیقدر جهان تشیع هدف دشمنان را بدبین کردن مردم به انقلاب دانستند و خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی سیلی محکمی به دشمنان زد و سلطه استکبار را برچید، انقلاب برکات و خدمات مادی و معنوی فراوانی داشته که باید تبیین شود.

ایشان اضافه کردند: انقلاب اسلامی جامعه را نجات و به مردم ایران عزت، کرامت و قدرت داد و نباید این برچیدن بساط ظلم، استکبار و استعمار در کشور را کوچک شمرد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان این که قبل از انقلاب مردم در تعیین سرنوشت خود نقشی نداشتند، گفتند: امروز به برکت نعمت بزرگ انقلاب مردم سرنوشت خود و کشور را تعیین می کنند و در جهان مقتدر و عزتمند هستند.

ایشان اسلام، ولایت فقیه و مردم را از ارکان انقلاب دانستند و افزودند: دشمنان قبل از انقلاب اسلام را منزوی کرده و به حاشیه رانده بودند اما امام اسلام ناب را به صحنه زندگی مردم و جامعه آورد و اجازه ندادند که اسلام تنها در یک عنوان بماند.

معظم له با بیان این که نظام اسلامی در برابر دشمنان با شجاعت ایستادگی می کند، اظهار داشتند: امروز ولی فقیه جانشین امام زمان(عج) در زمان غیبت است و باید از ولایت فقیه تبعیت کرد؛ امام راحل از سال 41 مردم استعمار و استبداد زده را بیدار کردند و مردم به میدان آمدند تا انقلاب پیروز شد.

ایشان ادامه دادند: مسؤولان باید قدر مردم را بدانند چرا که همین مردم خون و جان دادند تا انقلاب به ثمر نشست، از برکات انقلاب این بود که مردم از خودباختگی در برابر دشمنان خارج شدند و به خود باوری رسیدند، انقلاب به ما قدرت داد تا در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی نیروهای مسلح و بسیج را از دیگر برکات انقلاب برشمردند و ابراز داشتند: امروز نیروهای مسلح ایران در بالاترین وضعیت اقتدار قرار دارند و نقش آفرین هستند و سبب قدرت جریان مقاومت می شوند.

ایشان عنوان کردند: قبل از انقلاب بانوان در حاشیه قرار داشتند اما امروز در همه عرصه های ورود کرده اند و فعالیت تأثیرگذار دارند؛ امروز باید دشمنی استکبار را برای مردم تبیین کنیم که بدانند چرا دشمن می خواهد مردم را به انقلاب بدبین کند، استکبار در آرزوی بازگشت استبداد و سلطه به ایران است که این خواب آشفته آنان تعبیر نخواهد شد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع انقلاب اسلامی را سبب بیداری مستضعفان جهان دانستند و خاطرنشان کردند: حرکت امام مردم جهان را بیدار کرد و با عنایت الهی روز به روز مستضعفان جهان قوی تر خواهند شد