مسوولان مشکلات اقتصادی را هرچه زودتر حل کنند و مردم را رنج ندهند/مردم گرفتارند و ا ز تبعیض ناراحت هستند

این مرجع تقلید وضعیت معیشت مردم را بسیار نگران کننده دانسته و افزودند: این مردم جان دادند، خون دادند، چرا باید در رنج باشند، تاکی باید رنج بکشند چرا به مردم رسیدگی نمی‌کنید چرا مدیریت ضعیف است، چرا عده ای با کم‌کاری خودشان، مردم رانسبت نظام و انقلاب بدبین

5c51612f93afe 1

مسوولان مشکلات اقتصادی را هرچه زودتر حل کنند و مردم را رنج ندهند/مردم گرفتارند و ا ز تبعیض ناراحت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته ، معظم‌له ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به ورود به چهل و یکمین سال انقلاب فرمودند: باید قدردان انقلاب باشیم این انقلاب خدمات فراوانی کرده، از عمران گرفته تا عرصه بین‌المللی، ما فراموش نمی‌کنیم که در چه وضعی از نظر امکانات بودیم، فراموش نمی‌کنیم دیگران برای این کشور تصمیم می‌گرفتن، اما امروز همه اعتراف دارند بدون نظر ایران هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی‌شود.

ایشان در ادامه فرمودند: ما برای اسلحه از غرب التماس می‌کردیم اما امروز موشک نقطه زن داریم، موشک با برد 2000 کیلومتر داریم، در بحث نانو در سلول بنیادین در بحث هسته ای این همه پیشرفت کردیم، که همه با خودباوری جوانان این کشور حاصل شد. از نظر عمرانی الحمد لله اکثر روستاها امکانات وجود دارد البته هنوز به آن نظر مطلوب نرسیدیم که باید تلاش شود.

ایشان با اشاره به بعضی از برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب فرمودند: باید این ایام را گرامیداشت اما توجه داشته باشیم این انقلاب اسلامی بود و برای برقراری ارزش‌ها، نه اینکه بنام جشن انقلاب ضد ارزش ترویج شود. از قرار اطلاع بعنوان جشنواره فیلم عمل ضد ارزشی انجام شده که مایه تاسف است.

این مرجع تقلید وضعیت معیشت مردم را بسیار نگران کننده دانسته و افزودند: این مردم جان دادند، خون دادند، چرا باید در رنج باشند، تاکی باید رنج بکشند چرا به مردم رسیدگی نمی‌کنید چرا مدیریت ضعیف است، چرا عده ای با کم‌کاری خودشان، مردم رانسبت نظام و انقلاب بدبین می‌کنند. بروید به این مردم به قشر ضعیف خدمت کنید به داد مردم برسید با پشت میز نشستن کار درست نمی‌شود؛ این تبعیض ها را بردارید.