مردم مصمم تر از گذشته در برابر دشمن ایستاده اند/مسؤولان مشکلات مردم را حل کنند

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان این که مردم مصمم تر از گذشته در برابر دشمن ایستاده اند، تأکید کرد ندکه مردم به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت حل مشکلات توسط مسؤولان است.

5c613f10849c5 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، این مرجع عالیقدر جهان تشیع امروز همپای سایر مردم ولایتمدار ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و از حضور حماسی ملت ایران تقدیر کردند.

 

ایشان در حاشیه راهپیمایی در گفت وگو با خبرنگاران،  حضور دشمن شکن مردم را دارای پیام های داخلی و خارجی دانستند و افزودند: پیام خارجی حضور مردم این است که ملت ایران در برابر شیطان بزرگ، انگلیس، فرانسه، آلمان و رژیم صهونیستی اشغالگر و آدمکش ایستاده اند و در این سنگر همیشه با قدرت حرکت می کنند، مردم ایران تنها نیستند بلکه همه آزادی خواهان و بصیرت مداران همراه انقلاب هستند.

 

مرجع عالیقدر جهان تشیع تأکید کردند: پیام داخلی حماسه مردم این است که مردم ولایتمدار بر اساس دین و مذهب پای انقلاب هستند و جان، جوان و خون دادند و همواره دراین سنگر حضور دارند و بر قرار هستند.

 

ایشان با اشاره به وظایف مسؤولان نسبت به مردم تصریح کردند: مسؤولان باید مشکلات معیشتی مردم را حل کرده و به مردم خدمت کنند و به فکر اشتغال جامعه باشند تا شاهد رفع مشکلات باشیم و مردم در رفاه باشند، باید خدا را یاری کنیم تا خدا هم ما را یاری کند.