مسؤولان برای قدردانی از ملت به صورت خستگی ناپذیر کار کنند

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر این که مسؤولان باید فرصت خدمت به انقلاب و مردم را مغتنم بشمارند، گفت: مسؤولان باید برای قدردانی از ملت به صورت خستگی ناپذیر کار کنند.

5c652d8c440ce 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، معظم‌له ظهر امروز در دیدار وزیر راه و شهرسازی با گرامیداشت ایام سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی گفتند: مقصود از انقلاب این نبوده که تنها افراد و پست ها تغییر کنند بلکه هدف انقلاب این بوده که نظام اسلامی ولایی حاکم شود.

ایشان افزودند: انقلاب تحولی بنیادین در کشور ایجاد کرد، خوشبختانه به برکت انقلاب تفکر ولایی در کشور حاکم شد و حماسه اخیر مردم را با وجود همه مشکلات مشاهده کردیم، این مردم زیر سیطره استعمار و استکبار بودند و تحقیر می شدند و کسی برای آن ها حقی قائل نبود اما انقلاب به مردم و کشور عزت، عظمت و توانایی داد.

معظم له با بیان این که بر اساس آموزه های دینی کسانی که نفع بیشتری به مردم برسانند در پیشگاه الهی تقرب بیشتری دارند، اظهار داشتند: خدمتگزاری به مردم باید سرلوحه کار مسؤولان در نظام اسلامی باشد.

ایشان با تجلیل از شخصیت وزیر راه، وی را شخصی با اخلاص و متواضع دانستند و ادامه دادند: آقای اسلامی روحیه خدمتگزاری دارد و مردم به ایشان علاقه مند هستند، هدف آقای اسلامی خدمت به مردم است و اقدامات خوبی انجام داده اند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع با بیان این که بحث مسکن و راه سازی از اهمیت ویژه ای برای جامعه برخوردار است، ابراز داشتند: رأی مردم به مسؤولان امانتی است که مسؤولان باید با خدمت رسانی این امانت را ادا کنند، نباید به مسؤولیت به دید طعمه ای برای کسب اموال نگاه کرد بلکه پست ها امانتی هستند که از سوی میلیون ها انسان به مسؤولان سپرده شده است.

ایشان عنوان کردند: مسؤولان نظام اسلامی باید نمونه بوده و خادم مردم باشند، چرا که در انقلاب اسلامی مردم همه کاره هستند، امام راحل مردم را زنده کردند و از سیطره استکبار و استعمار نجات داده و به آن ها شخصیت و عزت دادند، مسؤولان نامه امیرمؤمنان به مالک اشتر را به عنوان منشور حکومتداری مطالعه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی خاطرنشان کردند: مردم در عرصه های مختلف با همه سختی ها و فشارها پای انقلاب هستند و خدمت به این مردم افتخار است، از این رو مسؤولان باید قدر امانت مسؤولیت را بدانند.

ایشان اضافه کردند: امروز دشمنان کینه توز توطئه چینی می کنند و ما باید با اقتدار در برابر دشمنان بایستیم، انقلاب اسلامی سبب بیداری مردم جهان شده است و این بیداری روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد.

معظم له با اشاره روایتی از امام صادق(ع) گفتند: حضرت فرمودند نیازهای مردم به شما نعمت است و نباید از آن خسته شد بلکه باید در رفع نیازها تلاش کرد، اگر مسؤولان خسته شوند این نعمت را از آن ها سلب کرده و به دیگران می دهد.

ایشان افزودند: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و اجازه ندهیم که دست نااهلان بیفتد، توجه داشته باشیم انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود و باید در این مسیر حرکت کنیم.