اقتدار دفاعی و نظام ایران اسلامی خواب دشمنان را آشفته کرده است

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور تصریح کردند که اقتدار دفاعی و نظام ایران اسلامی خواب دشمنان را آشفته کرده است.

5c6a74114d2f5 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع تقلید جهان تشیع ظهر امروز در دیدار سرلشکر باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح و معاونان ایشان با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام درباره جهاد امت اسلامی گفتند: اسلام در کادرسازی سعی کرده که کادری را به وجود آورد که در دنیا بی نظیر باشد.

ایشان افزودند: کادر مدنظر اسلام ویژگی هایی دارند که اولا مجهز به ایمان و عقیده محکم هستند، در دنیا قدرت های رزمی بسیار است اما ایمان، عقیده، درک و شناختی که در نیروهای نظامی و رزمی ایران اسلامی وجود دارد در دنیا بی نظیر است.

معظم له ایمان و بصیرت را سرمایه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانستند و اظهار داشتند: این که رهبر معظم انقلاب بسیار بر ایمان و بصیرت تأکید دارند برای این است که ایمان توأم با بصیرت راهگشا بوده و سبب حرکت رو به جلو می شود، وجود ایمان و بصیرت حرکت آفرین و حماسه ساز است.

ایشان ادامه دادند: ویژگی دیگر کادر اسلامی شجاعت است، اسلام با مبانی خود سعی می کند که مسلمانان در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال شجاعت داشته باشند، شجاعتی که در نیروهای مسلح ایران اسلامی وجود دارد در جاهای دیگر مشاهده نمی شود.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر این که کسانی که دارای ایمان، اخلاص و شجاعت بیشتر در مسیر الهی هستند در صف اول قرار دارند، ابراز داشتند: چنین افرادی می توانند حماسه سازی کنند و در مقابل دشمن بدون هراس بایستند.

ایشان عنوان کردند: باید افرادی در نیروهای مسلح به کار گرفته شوند که به ایمان، عقیده، بصیرت و شجاعت آن ها اطمینان وجود داشته باشد، در قرآن کریم آیاتی فراوانی درباره برخورد قاطع با دشمنان اسلام وجود دارد و تأکید می فرماید که دشمن باید قاطعیت و صلابت نیروهای امت اسلام را مشاهده و درک کند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به آیه" وَ أَعِدُّوا لَهُم مَّا استَطعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَ مِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکم" خاطرنشان کردند: دشمنان اسلام و خدا باید از امت اسلامی احساس رعب و وحشت کنند، در آیه ای دیگر می فرماید همه کمین گاه ها باید بر دشمن بسته شود، از این رو باید به گونه ای با دقت و بصیرت گام برداریم که هیچگاه دشمن نتواند از هیچ نقطه ای ضربه بزند.

ایشان با اشاره به جنایت تروریستی اخیر خاش اضافه کردند: در پاکستان مردم با صفا و خوبی زندگی می کنند اما در عین حال کسانی تحت تأثیر وهابیت و آل سعود هستند، درباره این موضوعات باید با جدیت و قاطعیت مسائل را پیگیری کرد تا شاهد تکرار آن نباشیم.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر تقویت تدابیر امنیتی برای پیشگیری از وقوع حوادث تروریستی، تأکید کرد که ضمن رعایت مسائل همسایگی با کشور پاکستان باید جلوی جولان دادن تروریست ها گرفته شود.

ایشان با اشاره به سفر بن سلمان به پاکستان افزودند: قرار است بن سلمان بعد از پاکستان به اندونزی و مالزی برود در حالی که مردم مسلمان دوست ندارد که این شخص به کشورشان سفر کند اما دولت های این کشورها با مردم همراهی نمی کنند.

معظم له با بیان این که مردم ایران بسیار قوی و عقیده مند هستند، اظهار داشتند: حضرت امام فرمودند مسلمانان ایران اسلامی از مسلمانان زمان پیامبر قوی تر هستند، الحمدلله نیروهای مسلح ایران از نظر ایمان، بصیرت، شجاعت و اعتقاد در سطح بسیار بالایی قرار دارند و به آموزه های دینی عمل می کنند.

ایشان ادامه دادند: نیروهای مسلح ایران اسلامی قدرت بزرگی در دنیا هستند و اقتدار ویژه ای دارند از این رو دشمن هیچگاه جرأت نمی کند که کوچکترین خطایی انجام دهد، گاهی سخنان بیخودی مانند گزینه روی میز را مطرح می کنند اما جرأت نگاه چپ به ایران را ندارند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی بر تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور تأکید کردند و ابراز داشتند: باید روز به روز قوی تر باشیم که دشمن توان کوچکترین کاری علیه کشور نداشته باشند و نتواند نفوذ کند، تمامی کمین گاه ها باید بر دشمن بسته شود.

ایشان ادامه دادند: باید انتقام خون شهدا از تروریست های مزدور و حامیان آن ها گرفته شود، حامیان این تروریست ها در ورشو جمع شدند تا علیه انقلاب برنامه ریزی کنند اما کاری از پیش نخواهند برد چرا که ما به وعده های الهی اعتماد داریم که فرمود اگر به خدا کمک کنید، خداهم به شما کمک می کند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع در پایان تأکید کردند: همه باید بدانند که دشمن نمی تواند برای ما کاری کند و ما باید با قوت و عزت اهداف انقلاب و اسلام را پیگیری کنیم.