آثار علمای بزرگ شیعه به جامعه اسلامی و جهانی ارائه شود

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی تأکید کردند: باید فضائل، آثار و خدمات علمای بزرگ شیعه به جامعه اسلامی و جهانی ارائه شود تا مشخص باشد یک انسان تا چه اندازه می تواند تأثیرگذار باشد.

5c8a661c7e313 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، ایشان امروز در دیدار فرزند آیت الله هاشمی شاهرودی با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی گفتند: ایشان از نظر علم، فضیلت، تعهد و جامعیت فرد خاصی بودند.

ایشان افزودند: آیت الله هاشمی شاهرودی یک عنصر با شرافت و با فضیلت بودند و همه خصوصیاتی که باید در یک عالم کامل جمع باشد در مرحوم آیت الله شاهرودی جمع بود.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی فقدان و رحلت آیت الله شاهرودی را برای جامعه اسلامی و حوزه های علمیه سخت و سنگین دانستند و اظهار داشتند: امیدواریم که بیت ایشان خلأ وجود آیت الله شاهرودی را پر کنند و فرزندان باید این خلأ را پر کنند.

ایشان ادامه دادند: خدمات آیت الله شاهرودی باید زنده نگه داشته شود تا مردم همچنان بهره مند باشند، باید از آثار این عالم ربانی نیز استفاده های لازم صورت گیرد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که دشمنان منکر فضائل علمای اسلامی هستند، ابراز داشتند: باید فضائل، آثار و خدمات علمای بزرگ شیعه به جامعه اسلامی و جهانی ارائه شود تا مشخص باشد یک انسان تا چه اندازه می تواند تأثیرگذار باشد.

ایشان عنوان کردند: مرحوم آیت الله شاهرودی خدمات وسیعی به حوزه و نظام داشت و بیت ایشان باید روند خدمات آن مرحوم را ادامه دهند.