تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران نشان سرخوردگی، شکست و کلافگی دشمنان

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی نسبت به تلاش دشمن برای تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند و این تصمیم را نشان از سرخوردگی، شکست و کلافگی دشمنان دانستند.

5cab392a198fe 1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران استان قزوین نسبت به تلاش دشمن برای تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند و این تصمیم را نشان از سرخوردگی، شکست و کلافگی دشمنان دانستند.

ایشان افزودند: آمریکا می خواهد سپاه و حزب الله را تروریست معرفی کند که نشان دهنده پریشانی ترامپ است، پاسداران مجاهد بوده و مقربان درگاه الهی هستند، خود ترامپ و آمریکایی تروریست به معنای واقعی کلمه هستند که هرجا پا گذاشتند جز تخریب و جنایت چیزی ندیدیم، ترامپ چه کاره است که بخواهد سپاه را تروریست اعلام کند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان این که فعالیت پاسداران در جهت عزت و عظمت اسلام و انقلاب است، اظهار داشتند: سرداران سپاه هم هشدارهای لازم را درباره این تصمیم خبیثانه اعلام کردند؛ ایران اسلامی قدرت فراوانی دارد که در صورت تجاوز دشمن پاسخی قاطع خواهد داد.

وی با تجلیل از ورود جهادی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در همه عرصه ها برای خدمت به اسلام و انقلاب خاطرنشان کردند: اگر کمک نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه نبود، عراق و سوریه نمی توانستند بر توطئه دشمنان در ایجاد و حمایت داعش پیروز شوند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع در ابتدای سخنان خود با با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اسلام دارای ابعاد مختلفی است که باید برای آن ها کادر سازی شود، در بعدی که عزت و عظمت اسلام باید حفظ شود جمعیت جهادگران به وجود آمده است.

ایشان افزودند: حضرت امام می فرماید خداوند هر پیامبری را که خداوند برانگیخت دو قدرت کتاب هدایت و جهاد را در اختیار داشت، تمام خوبی ها در سایه جهاد است و در اسلام جهاد هیچگاه تعطیل نمی شود و باید روحیه جهادی را در همه ابعاد پیگیری کرد.

معظم‌له با بیان این که جامعه اسلامی و مسلمانان نمی توانند در برابر دشمنان ساکت و بی تفاوت باشند، اظهار داشتند: وظیفه امت اسلامی جهادکردن در همه زمینه ها برای خنثی کردن توطئه های دشمن است.

ایشان ادامه دادند: جهادگران دفاع مقدس توانستند عظمت اسلام و پیشرفت انقلاب اسلامی را تثبیت کنند، پاسداران شغل جهادی را انتخاب کردند تا با روحیه جهادی خود در خدمت اسلام و انقلاب باشند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان این که دشمن از دشمن سخت به جنگ نرم علیه اسلام و انقلاب روی آورده است، ابراز داشتند: بصیرت، شجاعت و فرهنگ دینی در مقابله با جنگ نرم بسیار مهم است و باید در برابر جنگ نرم دشمن هوشیارانه مقابله کنیم.

معظم‌له عنوان کردند: دشمنان همواره از راه های گوناگونی سعی در اخلال در زندگی و آرامش جامعه دارند که این موضوع بیداری و هوشیاری همیشگی نیروهای مربوطه را می طلبد و باید با توطئه های دشمن محکم برخورد کرد.