سقوط آل سعود نزدیک است

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی: مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بی خاصیت بین‌المللی با سکوت مرگبار خود حاشیه امنی برای خاندان سعودی دست نشانده صهیونیست ایجاد نمودند ولی بدانند سقوط ال سعود نزدیک است.

5cc40c4188389

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته ، این مرجع عالیقدر جهان تشیع در ابتدای درس خارج فقه خود كه در مسجد اعظم قم برگزار شد اظهار داشتند: رژیم قبیله ای آل سعود، رژیمی است که به شیوه عصر جاهلیت به حکومت رسیده و بدتر از آن مشغول حکمرانی است.

ایشان در ادامه جنایت اخیر این رژیم را در به شهادت رساندن عده ای از علما و جوانان را وحشیانه و دردناک توصیف کردند.

این مرجع تقلید سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بی خاصیت بین‌المللی را نوعی ذلت برشمردند و این سکوت را باعث ایجاد حاشیه امن برای این خاندان دست نشانده صهیونیست دانستند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به تحریكات جنگ طلبانه آمریكا و اسرائیل در منطقه فرمودند: آمریکا و اسرائیل و کشور های اروپایی با فروش اسلحه آتش جنگ را توسط این خاندان جاهل در منطقه شعله‌ور کردند و صدها زن و کودک را در یمن می‌کشند؛ اما سعودی و اربابان آن بدانند که با این کشتار نه تنها دوام نخواهند داشت بلکه زمینه سقوط خود را نیز فراهم خواهند کرد.

ایشان در پایان تمام جنایات این خاندان نامشروع و آدم کش، خصوصاً کشتار اخیر را محکوم كردند.