وظیفه اول همه مسوولان، حل مشكلات مردم است

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی: امروز دشمن تمام سعی و توان خود را برای بر اندازی نظام به‌كار گرفته اما با عنایت خدا توان این كار را ندارد.

photo5852942124457243424xxx

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار با آیت الله علم الهدی ضمن تاكید بر اهمیت جایگاه و مسئولیت امامت جمعه اظهار داشتند: امروز امامت جمعه مسئولیت بسیار بزرگی است و امامان جمعه باید هم خود انقلابی باشند و هم جامعه را نقلابی نگهدارند.

ایشان در ادامه گفتند: البته معنای انقلابی بودن یعنی دشمن شناس باشند، ثمرات و بركات انقلاب را حفظ كنند و بیان نمایند، مسائل و مشكلات مردم را پیگیری كنند و با توجه به اینكه امام جمعه یك واسطه‌ی بین مردم و مسوولان است باید مسائل و مشكلات مردم را نیز به گوش مسوولان برساند.

ایشان با اشاره به اختلاف افكنی‌ها و افزایش دشمنیِ دشمنان فرمودند: امروز دشمن دنبال ایجاد اختلاف است و تمام توان خود را برای براندازی به‌كار گرفته اما با عنایت خداوند متعال موفق نخواهد بود؛ لذا در چنین شرایطی حفظ وحدت حول محور ولی فقیه لازم است.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی فرمودند: بنده بارها گفتم و باز هم می‌گویم، واقعا از وضع اقتصادی و معیشتی مردم احساس شرمندگی می‌كنیم؛ مردم مشكلات فراوانی دارند و مكرر به ما مراجعه می‌كنند و ما هم تذكر می‌دهیم اما متأسفانه توجه نمی‌كنند؛ بارها گفته‌ایم خیلی از مسائل هیچ ربطی به تحریم ندارد اگر كمی نظارت شود و واسطه‌گری‌ها حذف شود بخشی از این مشكلات برطرف خواهد شد.

این مرجع تقلید در پایان وظیفه اول همه مسوولان را حل مشكلات مردم دانستند.