اجازه ندهیم دشمنان توطئه خود را در جوامع اسلامی به پیش ببرند

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان در کشورهای مقاومت گفت: نباید اجازه بدهیم دشمنان توطئه خود را در جوامع اسلامی به پیش ببرند.

IMG_3872x

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، ایشان امروز در دیدار جمعی از مبلغان طرح امین استان مرکزی با تأکید بر این که باید وظایف و رسالات خود را به خوبی انجام دهیم، گفتند: کادرسازی در زمینه های مورد نیاز جامعه، مورد تأکید اسلام است و قشری باید مردم را به خیر و صلاح دعوت کند و به تبلیغ دین مشغول باشد.

ایشان افزودند: امروز برای اثرگذاری و کارایی در زمینه تبلیغ باید افرادی به صورت تخصصی تعلیم و تربیت شوند تا بتوانند وارد میدان شوند و آموزه های اسلام را به خوبی تبیین کنند، اولین اصل در تبلیغ اخلاص است و کار تنها باید برای خدا باشد چرا که اگر برای خدا نباشد به نتیجه نخواهد رسید.

معظم له با بیان این که کارها باید با همت و اراده بلند و جدیت پیگیری شود، اظهار داشتند: انسان نمی تواند بدون زحمت و عزم جدی به جایی برسد، همچنین در کارها باید جدی و با نظم و برنامه بود چرا که سستی و تنبلی مانع موفقیت است.

ایشان در بخش دیگر سخنان خود با بیان این  وجود امام یا جانشین او برای اداره جامعه اسلامی لازم است، ادامه دادند:  در زمان غیبت مسؤولیت اداره جامعه اسلامی بر عهده ولی فقیه است، این دستور اسلام برای این است که مردم به راه باطل نروند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان اسلام در کشورهای مقاومت ابراز داشت: باید با شجاعت در برابر دشمنان ایستادگی کرد، نباید اجازه بدهیم که دشمنان توطئه های خود را در جوامع اسلامی پیش ببرند.

ایشان عنوان کردند: باید در راه دین و تبیین آموزه های دینی فداکاری و به وظایف خود عمل کنیم، امروز دشمنان فراوانی داریم و در هر سنگری که هستیم باید به وظیفه  خود به درستی عمل کنیم تا دشمن به اهداف خود نرسد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع خاطرنشان کردند: کسانی که به کنسولگری ایران در نجف حمله کردند از سوی دشمنان تغذیه شدند تا ایجاد تفرقه کنند و الا مردم ایران و عراق در نهایت اتحاد و برادری قرار دارند.