با فساد به صورت جدی و قاطع برخورد شود

حضرت آیت الله العظمی نوری همدای با تأکید بر مقابله جدی با فساد در زمینه های گوناگون به ویژه فساد اقتصادی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که اصلا زمینه به وجود آمدن فساد از بین برود اما اگر هم فساد به وجود آمد باید به سرعت و جدیت و بدون تعارف مقابله شود.

IMG_9131x

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع عالیقدر جهان تشیع صبح امروز در دیدار رییس سازمان بازرسی کل کشور با تسلیت ایام فاطمیه گفتند: بازرسی در نظام اسلامی کاری مهم و حساس است و افرادی باید متصدی این کار شوند که محکم و مقاوم به پیش بروند که الحمدلله محقق شده است.

ایشان افزودند: امیرمؤمنان در نامه 53 نهج الابلاغه به مالک اشتر نظام نامه ای جامع و کامل ارائه دادند که تا کنون مانند آن نوشته نشده است، حضرت می فرماید کسانی باید برای خدمت انتخاب شوند که کاردان و متعهد باشند و بتوانند کار انجام دهند.

معظم له با تأکید بر مقابله جدی با فساد در زمینه های گوناگون به ویژه فساد اقتصادی اظهار داشتند: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که اصلا زمینه به وجود آمدن فساد از بین برود اما اگر هم فساد به وجود آمد باید به سرعت و جدیت و بدون تعارف مقابله شود.

ایشان ادامه دادند: امیرمؤمنان می فرماید یک مسؤول نباید به عمل خود به عنوان یک طعمه و وسیله امرار معاش نگاه کند بلکه باید بداند که امانت است و اگر کوتاهی کند مسؤول خواهد بود.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به مشکلات جامعه به ویژه در زمینه معیشتی و اقتصادی ابراز داشتند: مسؤولان باید اهتمام جدی برای از بین بردن مشکلات مردم داشته باشند.

ایشان با تأکید بر پرهیز گروه ها و رسانه ها از نزاع های جناحی عنوان کرد: مردم نیازمند آرامش هستند و کسانی نباید با این اختلافات آرامش مردم را بر هم بریزند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع در پایان از خدمات و اهتمام جدی آیت الله رئیسی برای مبارزه با فساد و احقاق حقوق مردم قدردانی و خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی به افرادی آگاه و دلسوز نیاز دارد که در خدمت انقلاب باشند.