دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با معظم له

عزاداری حضرت سیدالشهداء بارعایت پروتكل و دستورات بهداشتی كه ستاد ملی مبارزه با كرونا تنظیم می كند قابل جمع و اجراء است و عزاداری را نمی شود تعطیل كرد و همه باید به توصیه های وزارت بهداشت و درمان پایند باشیم و عزاداری را در آن چهارچوب اقامه كنیم.

d014ca05-4d83-41fd-9c02-ca607fef8b81

حضرت ایت الله العظمی نوری همدانی مد ظله العالی در دیدار با حجت السلام قمی رئیس سازمان تبلیغات كشور ضمن تشكر از فعالیت های انجام شده در این سازمان در مدت اخیر،كار تبلیغی را بسیار مهم توصیف كرده و حضور طلاب جهادی در سالهای اخیر در كنار مردم هنگام حوادث طبیعی مثل زلزله و سیل و اخیرأ هم جریان بیماری كرونا و حضور در بیمارستان و غسل و تدفین این بیماران را بسیار مهم و اثر گذار دانستند.
معظم له فرمودند: توقع همین است كه روحانیت در مشكلات در كنار مردم باشند و به آنها كمك نمایند.
ایشان معرفی صحیح مباحث دینی توسط رسانه ملی را خواستار شده و ضمن انتقاد به بعضی از برنامه های صدا و سیما فرمودند: باید مباحث دینی از طریق كارشناسان دینی و افراد خبره اهل فن به مردم معرفی گردد.
معظم له در ادامه با اشاره به ایام عید غدیر، معرفی بیشتر این روز و اهمیت آن توسط رسانه و دستگاه های تبلیغی را خواستار شدند.

ایشان همچنین عزاداری سیدالشهداء را موضوع مهم و ضروری و اقامه آن را لازم دانسته و فرمودند: همانطور كه امام فرمودند ما هرچه داریم از محرم و صفر است. ما عزاداری را در چهارچوب اجراء دستورات مسئولان متدین و متعهد ستاد كرونا اقامه میكنیم و رعایت مسائل بهداشتی مثل فاصله گذاری و زدن ماسك و غیره با عزاداری قابل جمع است و متدینین باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران به توصیه های متخصصان بهداشت و درمان ملزم باشند. همچنین انتشار و فعالیت در فضای مجازی نیز برای زنده نگه داشتن ایام عاشورا مؤثر خواهد بود.
ایشان در پایان از زحمات حجت الاسلام  و المسلمین قمی تشكر و قدر دانی نمودند.
در ابتداء این دیدار رئیس سازمان تبلیغات گزارشی از عملكرد این سازمان حضور معظم له  ارائه كردند.