دیدار اعضاء بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه با معظم له

صحیفه سجادیه كتاب سعادت است ودربیان حقانیت اهلبیت علیهم السلام سند محكمی می باشد

photo_۲۰۲۱-۰۳-۱۸_۱۵-۵۹-۰۹ 2

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت بركاته در دیدار اعضاء بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه فرمودند: امروز دشمنان اهلبیت علیهم السلام بیش از هر زمان دیگر با بهرمندی از رسانه و نوشتن جزوات در پی تخریب اسلام ناب هستند و با القاء شباهت می خواهند افتخارات ما را زیر سؤال ببرند بر این اساس باید افرادی كه متخصص هستند و از نظر فقاهت و در نظر گرفتن سر تاریخی مطالب به این شبهات پاسخ دهند.
معظم له با اشاره به اهمیت صحیفه سجادیه و محتوای بلند آن این نكته را متذكر شدند كه شارح این كتاب بلند از نظر فقاهت و داشتن ادبیات در سطح بالا باشد.
ایشان با اشاره به خاطراتی از آیت الله بروجردی و اهمیت ایشان به صحیفه سجادیه فرمودند: شخصیتی كه در این عرصه وارد میشود باید همانند علامه امینی كه قهرمان علم و قلم و بیان بوده باشد كه دیدیم چگونه در الغدیر با سند و با در نظر گرفتن سیر تاریخی از حضرت علی علیه السلام دفاع نمود.
مرجع عالیقدر جهان تشیع ضمن تشكر و تقدیر از بنیاد صحیفه سجادیه این كار را بسیار ارزشمند دانسته و افزود: این هجمه های فراوانی كه در كشورهای غربی به ساحت مقدس رسول اكرم دارند را تأسف بار دانسته و تاكید كردند باید پاسخ این اهانت ها داده شود.
در ابتداء این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مرتضی وافی گزارشی از عملكرد بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه ارائه نمود.