معظم له دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

اگر پزشکان و متخصصان حاذق، متدین و متخصص تشخیص دهند لازم است که واکسیناسیون همگانی انجام شود.

دوز سوم واکسن

حضرت آیت العظمی نوری همدانی مدظله العالی بعد از تزریق دوز سوم واکسن کرونا فرمودند: 

 اگر پزشکان و متخصصان حاذق، متدین و متخصص تشخیص دهند لازم است که واکسیناسیون همگانی انجام شود.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی مرجع عالیقدر جهان تشیع پیش از ظهر امروز بعد از تزریق دوز سوم واکسن کرونا با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) از ایثارگری های کادر درمان در ایام کرونا تقدیر نموده و افزودند: مدافعان سلامت که واقعاً زحمت فراوان کشیدند و در این راه با فداکاری و تقدیم شهید از سلامت جامعه و جان مردم مواظبت نمودند که زبان از بیان این زحمت قاصر است ان شاء الله خداوند به همه آنها توفیق و سلامتی عنایت فرمایید.

 مرجع تقلید شیعیان در ادامه به اهمیت جایگاه سلامت در جامعه اشاره نموده و فرمودند: یکی از ضروریات هر جامعه ای حیات مردم و حفظ حیات و سلامتی می باشد چرا که خداوند متعال حیات را دوست دارد و برای حیات انسان ها بسیار ارزش قائل شده است. در اسلام برای حیات و سلامتی جان آدمی احکام و دستوراتی فراوانی وضع شده است که نشان از اهمیت این موضوع می باشد.

 حضرت آیت العظمی نوری همدانی مدظله العالی یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت را واکسیناسیون همگانی بیان نمود و خاطر نشان کرد: اگر پزشکان و متخصصان حاذق، متدین و متخصص تشخیص دهند لازم است که واکسیناسیون همگانی انجام شود و باید تا برطرف شدن کامل این ویروس منحوس با جدیت پیگیری شود. بنده معتقدم به اینکه بر همه واکسن زدن لازم است به خاطر اینکه تشخیص اطباء و متخصصان این امر را تایید نموده اند. اگر کسانی نیامدند و کوتاهی کردند و عواقب منفی پیدا کنند آنها در پیش خداوند مسئول هستند هر چند ممکن است معلوم نباشد اثر مفید واکسن زدن تا چه مدت در بدن می ماند.