دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با معظم له

نیروی انتظامی با قدرت و اقتدار خود امنیت را در سطح عالی در کشور برقرار کرده است.

01

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی»، صبح امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و ایجاد نظم در جامعه فرمودند: آرامش و امنیت؛ نعمت بسیار بزرگی است که در سایه آن زمینه های رشد و تعالی جامعه فراهم و ارزش های اسلامی و انقلابی حفظ می شود و مقدمه ایجاد عدالت و ریشه کن شدن فساد و برخورد با هنجار شکنی ها است.
معظم له در ادامه با اشاره به روایات اهل بیت (علیه السلام) افزودند: به فرموده اهل بیت (علیهم السلام) آرامش و امنیت از نعمت های هستند که تا انسان آن ها را از دست ندهد متوجه اهمیت آن نمی شود و بحمدالله شما با توفیق خداوند و به برکت اخلاص پرسنل نیروهای انتظامی توانسته اید با قدرت و اقتدار خود امنیت را در سطح عالی در تمام نقاط ایران اسلامی برقرار کنید.
حضرت آیت العظمی نوری همدانی «مدظله العالی» با تجلیل از تعامل و ارتباط سازنده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با مردم بیان کردند: ارتباط سازنده و تعامل با مردم در راستای خدمت رسانی از نقاط قوت نیروی انتظامی می باشد و همه ما شاهد زحمات ارزشمند شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در تمام ایام سال هستیم تا مردم با آرامش و آسایش به امور زندگی خود رسیدگی کنند.
معظم له یکی از توفیقات بزرگ الهی را خدمت رسانی به مردم دانست و بر ضرورت توجه به مردم تاکید کرده و افزودند: هر کس به هر میزان خدمت او به جامعه بیشتر باشد، نزد خداوند از جایگاه بالاتری برخورددار است، از این رو کسانی که مسئولیت هایی مهمی دارند باید در این امر تلاش بیشتری کنند.
مرجع عالیقدر جهان تشیع با تاکید بر آگاهی نسبت به مسائل روز و شناخت زمان اظهار داشتند: متاسفانه ما در زمانی به سر می بریم که استکبار جهانی با فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف بین ملت های محروم و مسلمانان به استثمار و چپاول مستضعفان می پردازد و تنها راه مقابله با این نقشه های شوم بیداری و آگاهی ملت ها و اتحاد مسلمانان بر اساس معارف اسلام ناب محمدی و معارف اهل بیت (علیهم السلام) می باشد.
حضرت آیت العظمی نوری همدانی مدظله العالی در پایان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفت در ایام نوروز توسط نیروی انتظامی خاطرنشان کردند: بحمدلله از وقتی که جنابعالی مسئولیت نیروی انتظامی را بر عهده گرفتید خدمات و برنامه های خوبی ارائه کردید و برای شما و همه پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی آرزوی سلامت و موفقیت روز افزون داریم.
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان خدمات و اقدامات نیروی انتظامی به تشریح برنامه این نیرو در جهت حفظ و ثبات امنیت در جامعه پرداخت.