سپاه مجال را از ضد انقلاب گرفت

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی: امروز سپاه و نیروهای مسلح موجبات افتخار ملت را فراهم كردند و مجال را از ضد انقلاب گرفته و توطئه‌های دشمن را خنثی كردند.

IMG_9078

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت بركاته ، این مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار مبلغان دهه آخر صفر كه از سوی دفتر معظم‌له اعزام می‌شوند اظهار داشتند: اربعین تجلی شكوه و عظمت اسلام ناب و تشیع است و شك نداریم كه این حركت عظیم زمینه ساز ظهور خواهد بود.

وی افزودند: امروز شناساندن اسلام حقیقی و پاسخ به شبهات وظیفه اول مبلغان است. مبلغان باید فضاهای مجازی را رصد كنند و شبهاتی را كه دشمن در حال بمباران آن است را بشناسند و پاسخ مستدل و دقیق دهند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره فعالیت های گسترده دشمنان فرمودند: دشمانان اسلام و انقلاب با اتاق‌های فكر مجهز وارد عرصه مبارزه با دین و انقلاب شده‌اند و از هر طریق ممكن می‌خواهند ضربه بزنند.

ایشان یكی دیگر از نقشه‌های دشمن را القاء نا امیدی و ناكارآمدی نظام اسلامی دانسته و گفتند: مسولان باید با عملكرد صحیح، مدیریت درست، ایجاد رفاه، حل مشكل معیشت و ایجاد اشتغال نقشه دشمن را برملا كنند.

معظم‌له در ادامه ضمن شاره به بركات و ثمرات بسیار انقلاب فرمودند: البته كه كمبودهایی وجود دارد و برای رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله است اما خدمات چهل سال گذشته بسیار بیشتر است و قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی امنیت را در ابعاد مختلف مهم توصیف كردند و فرمودند: امروز اقتدار نیروهای مسلح لرزه بر اندام دشمن انداخته؛ كار اطلاعاتی اخیر سپاه در دستگیری و رسوایی مزدوران ضد انقلاب و شبكه جاسوسی دشمن قابل تقدیر است و از ایشان تشكر می‌كنیم.