امروز اولویت اول خدمت به مردم است

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی: امروز اولویت اول شما خدمت به مردم است و امام جمعه بعنوان واسطه بین مردم و نظام باید همیشه كنار مردم باشد.

IMG_7675x

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع عالیقدر جهان تشییع در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به سابقه ارتباط خود با مردم مازندارن فرمودند: بنده حدود بیست و پنج سال در ایام تبلیغی یعنی ماه رمضان، محرم، صفر، فاطمیه، به مازندارن سفر می‌كردم و مردم این استان را بسیار ولایی، با فرهنگ و عالم دوست و عالم پرور و متدین یافته‌ام.

ایشان ادامه دادند: این استان دارای سابقه بسیار طولانی در ولایت مداری است كه توانستند حكومت علوی تشكیل دهند و عالمان بزرگی مثل ابن شهراشوب و سعیدالعلماء و شریف العلماء تربیت كنند و به عالم تشییع تقدیم كنند.

این مرجع تقلید خطاب به نماینده فقیه در مازنداران فرمودند: شما باید دقت كنید كه فقط امام جمعه ساری نیستید، بلكه باید كل استان را در نظر داشته باشید؛ غرب و شرق استان برای شما فرقی نداشته باشد.

معظم‌له ضمن تقدیر از زحمات آیت الله طبرسی و آرزوی سلامتی برای ایشان فرمودند: جنابعالی هم از نظر اخلاقی و تقوی و علمیت دارای ویژگی‌های ممتازی هستید و هم از یک خانواده عالم و متقی می‌باشید؛ برای موفقیت و خدمت شما به مردم دعا می‌كنیم.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی فرمودند: بدانید امروز اولویت اول شما خدمت به مردم است و امام جمعه بعنوان واسطه بین مردم و نظام باید همیشه كنار مردم باشد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گزارشی از وضعیت استان ارائه كردند.