رژیم غاصب صهیونیستی در حال احتضار است

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی: بنا بر تأکیدات امام راحل و رهبر انقلاب فلسطین در صدر موضوعات جهان اسلام است، امروز مسلمانان و آزادی خواهان با حضور خود به آمریکا، صهیونیست ها و دست نشاندگان آن ها اعلام کردند که معامله قرن شکست خورده است.

5cf0eb58e4e78

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع عالیقدر جهان تشیع، همپای مردم ولایتمدار ایران در راهپیمایی روز قدس در شهر مقدس قم حضور پیدا كردند و شركت مردم در این راهپیمایی را حرکتی حماسی و پرخروش دانستند و گفتند: مردم با حضور خود به فرمایش امام راحل لبیک گفتند.

 

ایشان افزودند: بنا بر تأکیدات امام راحل و رهبر انقلاب فلسطین در صدر موضوعات جهان اسلام است، امروز مسلمانان و آزادی خواهان با حضور خود به آمریکا، صهیونیست ها و دست نشاندگان آن ها اعلام کردند که معامله قرن شکست خورده است.

 

مرجع عالیقدر جهان تشیع با بیان این که اسرائیل غاصب و کودک کش در حال احتضار است، اظهار داشتند: به زودی قدس و فلسطین از دست صهیونیست ها آزاد می شود، پیروزی از آن امت اسلام و مسلمانان خواهد بود.

 

ایشام تأکید کردند که امت اسلام باید به موضوع فلسطین اهتمام داشته باشند و بدانند که حرکت پرشور و حماسی آن ها در جهان تأثیر خواهد گذاشت.