آیت‌الله العظمی نوری همدانی: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر آمریكا را ناامید می‌كنند

حضرت آیت الله العظمی حسین نوری همدانی مدظله العالی گفتند : باید در راهپیمایی 22 بهمن پرخروش‌تر و پررنگ‌تر حضور داشته باشید با بصیرت و استقامت شما آمریكا ناامید می‌شود انقلاب اسلامی به جز انقلاب‌های دیگر است زیرا دینی و اسلامی است.

5899cc343f90c 1

معظم له ظهر امروز در دیدار نیروهای مسلح استان قم و طلاب مدرسه امام موسی کاظم پردیسان اظهار کردند: هر فردی در مسیر علوم اسلامی گام بردارد مهم و تأثیرگذار است باید خدا را به دلیل آنکه این شغل را به شما داده قدردان باشید. ایشان افزودند : اخلاص نخستین اصل از اصول زندگانی است کسی که اخلاص داشته باشد علمش برکت پیدا می‌کند. مرجع عالیقدر با اشاره به اهمیت همت بلند در انجام امور مختلف گفتند: باید بدانیم راه مشکلی در پیش داریم می‌خواهیم شما مانند شیخ طوسی و شیخ مفید افراد تأثیرگذار و چراغی روشن در مسیر اجتماع باشید بنابراین نباید به سواد کم قناعت کنید.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی عنوان کردند:‌ امام خمینی(ره) تحولی در جهان ایجاد کردند زیرا فقیه و فیلسوف، فقیه و قهرمان میدان علم و بیان و فقیه و سیاستمدار بودند لازم است تفقه در دین در حد کمال انجام دهید هر راه مشکلی با همت بلند آسان می‌شود. ایشان خطرنشان کردند : : سالانه از دانشگاه‌ها پزشک و مهندس فارغ‌التحصیل می‌شود ولی از حوزه هر چند سال یک بار یک فقیه خارج می‌شود زیرا مشکل است با همت، کوشش و جدیت شما برطرف می‌شود.

معظم له با بیان اینکه هر انسانی فرزند زحمت خود است گفتند: هر فردی که ساعی و کوشاتر باشد مجد و عظمت بیشتری دارد انسان با همت بلند پرواز می‌کند و به سعادت و کمال می‌رسد هر کسی اراده کرد به تصمیم قاطع می‌رسد کسی که اراده ندارد عقب می‌ماند. استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کردند: کسانی که در مسیر علم گام برمی‌دارند باید تقوا داشته و در مسیر دوری از گناه، دروغ و غیبت گام بردارند تا بتوانند اثربخش باشند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی اضافه کردند : امام خمینی(ره) قرآن را از مجالس فاتحه‌خوانی به صحنه زندگی آوردند پس از قرآن نهج‌البلاغه قرار دارد به وجود امام علی(ع) و کتاب ایشان افتخار می‌کنیم مطالب اجتماعی، سیاسی، حکومتی و اقتصادی در این کتاب ذکر شده است. ایشان تصریح کردند : : امام خمینی(ره) حاصل تجارب خود را در وصیت‌نامه آورده‌اند ایشان توانستند تحولی در کل دنیا ایجاد کنند و استکبار را به دنیا بشناسانند به این وسیله مردم به خودباوری رسیدند مردم زیر چنگال مستکبران بودند و از غرب و شرق می‌ترسیدند. مرجع عالیقدر شیعیان گفتند :‌ اکنون در دنیایی قرار داریم که نباید به درس خواندن اکتفا کنید بلکه باید زمان‌شناس و جهان‌شناس باشید طلاب باید در راه مبارزه قدم بردارند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن اظهار داشتند :‌ باید در راهپیمایی 22 بهمن پرخروش‌تر و پررنگ‌تر حضور داشته باشید بدانید با بصیرت و استقامت شما آمریکا ناامید می‌شود انقلاب اسلامی به جز انقلاب‌های دیگر است زیرا دینی و اسلامی است.