دیدار فرمانده نیروی انتظامی با آیت الله العظمی نوری همدانی

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی با ایشان دیدار کرد .

59da1258bbafd 1

معظم له در این دیدار گفتند : امنیت بستر پیشرفت درهمه ابعاد است و در پناه امنیت است که توسعه شکل می گیرد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی حفظ نظام و امنیت را یکی از خدمات مهم نیروی انتظامی برشمردند و افزودند: خدمات شما در بحث امنیت بسیار اثرگذار است و امروز شاهد امنیت کامل در کشور هستیم: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام الهی است و خدمت در آن عبادت است.

مرجع عالیقدر بر مبارزه با مواد مخدرو اراذل و اوباش در کشور تاکید کردند و ادامه دادند : نیروی انتظامی عملکرد خوبی در مقابله با قاچاق مواد مخدر در کشور داشته است. فعالیت های نیروی انتظامی در ابعاد متعددی تأثیر گذار بوده است؛ ولی در بعد داخلی نیروی انتظامی در حفظ امنیت و نظم قابل توجه است، بنابراین شما هم به استقلال کشور کمک می کنید و در آرامش مردم نیز نقش گسترده ای دارید.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی با قدردانی از زحمات پلیس راهنمایی و رانندگی گفتند: این نیروهای زحمتکش در سرما و گرما برای حفظ نظم در خیابان ها خدمت می کنند که جای تشکر دارد. ایشان فضای مجازی را نیز مورد توجه قرار دادند و افزودند: باید برای سالم سازی این فضا که دشمن برای تخریب از آن استفاده می کند فکری شود.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی در پایان از نیروی انتظامی به عنوان بازوی نظام جمهوری اسلامییاد و اظهار امیدواری کردند این امنیت مثال زدنی ایران مستدام بوده و نیروی انتظامی هر روز موفقیت های بیشتری را در حفظ امنیت کشور داشته باشد.