‎تاکید آیت الله العظمی نوری همدانی بر رسیدگی به معیشت مردم

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته بر رسیدگی به معیشت مردم تاکید کردند.

5a12b4eb17a30 1

مرجع عالیقدر امروز در دیدار با دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به مسئولیت انسان، مسولیت را به سه بخش تقسیم کردند و گفتند : مسولیت فردی این است که هر انسانی باید برای تکامل خود تلاش کند و مسولیت اجتماعی که انسان نمی تواند نسبت به جامعه و مردم بی تفاوت باشد و مسولیت شغلی یعنی هرکس مسولیت و پستی را قبول کرد نسبت به آن مسولیت دارد و هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست .

معظم له افزودند : از ابتدا به آقای دکتر روحانی گفتم که امام فرمودند اصل مردمند . این مردم بودند انقلاب کردند انقلاب را نگه داشتند تا میتوانید به مردم خدمت کنید مردم از نظر معیشت و اقتصادی در رنج هستند جوانان شغل میخواهند الان هم به شما میگویم به مردم خدمت کنید .به وضعیت زندگی مردم رسیدگی کنید . اقتصاد خیلی زود نشان می دهد اما متاسفانه در این چند سال هنوز مردم رفا را حس نکردند البته ما تلاشها و زحمات را میبینیم و تشکر میکنیم .

ایشان جریان زلزله را مصیبت بزرگی دانستند و با تاکید بر رسیدگی سریع به مناطق زلزله زده اظهار داشتند : باید رسیدگی بیشتر شود ، البته مردم سنگ تمام گذاشتند و مسولان هم زحمت کشیدند و مردم به دنیا نشان دادند چگونه مشکلات را خودشان حل می کنند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته پیرامون سیاست خارجی گفتند : ما دست از مواضع خود بر نخواهیم داشت ، چون به قرآن عمل میکنیم و از قرآن آموختیم هرجا مظلوم بود دفاع کنیم و مستکبر و ظالم بود مقابله کنیم که در راس آن آمریکا و صهیونیست و ایادی شان مثل عربستان است.