تشکر معظم له از حضور پرشور مردم و ارادتمندان مکتب اهلبیت علیهم السلام در ایام عزاداری محرم و صفر و خصوصا اربعین

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته در ابتدای درس خارج فقه امروز که در مسجد اعظم قم برگزار شد ، از حضور پرشور مردم و ارادتمندان مکتب اهلبیت علیهم السلام در ایام عزاداری محرم و صفر و خصوصا اربعین تشکر کردند و گفتند : ...

5a1957d16d64d 1

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته در ابتدای درس خارج فقه امروز که در مسجد اعظم قم برگزار شد ، از حضور پرشور مردم و ارادتمندان مکتب اهلبیت علیهم السلام در ایام عزاداری محرم و صفر و خصوصا اربعین تشکر کردند و گفتند : مردم ایران و عراق توانستند به بهترین شکل این همایش بزرگ مذهبی را اداره کنند . در حالی که چشم دنیا خیره شده بود به چنین پیوندی که به برکت سید الشهدا علیه السلام اتفاق افتاد.

ایشان افزودند : بعضی از رسانه های بیگانه خواستند پوشش ندهند و ندادند تا دنیا متوجه این حقیقت نشود ، ولی غافل از این هستند که چراغ حق خاموش شدنی نیست.

مرجع عالیقدر تصریح کردند : باید مناسبت های مذهبی چه ایام حزن چه ایام فرح و شادی اهلبیت علیهم السلام به بهترین وجه انجام شود ، چون هر کدام از این مناسبت ها است که تیر به قلب دشمن میزند .

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله با گرامیداشت پیروزی رزمندگان اسلام و محو داعش گفتند : این پیروزی، آمریکا و صهیونیست و نوکران شان را سرگردان کرد.  لذا دست به حرکات جنون آمیز می زنند ،  این پیروزی که توسط رزمندگان اسلام در ایران و عراق و سوریه و لبنان همه به برکت اسلام و اهلبیت علیهم السلام و برگرفته از اندیشه حسینی است.