دیدار جمعی از فرماندهان کلانتری ناجا با معظم له

معظم له همچنین بیان داشتند: جهان اسلام در وضعیتی قرار دارد که دشمن به بهانه های مختلف به کشورهای اسلامی عراق، سوریه، یمن و بحرین حمله می کند و علمای اسلام را به دلیل ظلم ستیزی با استکبار تحت آزار و شکنجه قرار می دهد؛ درچنین شرایطی بر مسلمین واجب است در ب

5a23ce3dc9091 1

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«دام ظله العالی»  پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان کلانتری ناجا ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام و امام صادق بر توجه بیشتر به مسئله وحدت و سیره زندگی پیامبر(ص) تاکید کردند. ایشان ضمن تقدیر از  تلاشهای نیروی انتظامی برای برقراری آرامش و امنیت در جامعه، امنیت را بالاترین نعمت درجامعه اسلامی دانسته و از زحمت پرسنل نیروی انتظامی قدردانی نمودند.

معظم له در ادامه گفتند: در جهان شاهد شکل گیری فرقه تکفیری وهابی هستیم که رفتن به زیارت اهل بیت(ع) را شرک می داند اما خدمت به ترامپ و نوکری امریکا را شرک نمی دانند این مسئله با خادم الحرمین رابطه ای ندارد.

ایشان همچنین بیان داشتند: جهان اسلام در وضعیتی قرار دارد که دشمن به بهانه های مختلف به کشورهای اسلامی عراق، سوریه، یمن و بحرین حمله می کند و علمای اسلام را به دلیل ظلم ستیزی با استکبار تحت آزار و شکنجه قرار می دهد؛ درچنین شرایطی بر مسلمین واجب  است در برابر دشمنان مقاوم باشند.

معظم له با بیان اینکه پیامبر(ص) زمانی که مبعوث به رسالت شد در دستی ابزار جهاد و در دستی دیگر کتاب الهی داشت، افزودند: آن حضرت تا جایی که امکان داشت مردم را به دین دعوت می کرده و آنهایی که اهل پذیرش نبودند و نمی خواستند دین را قبول کنند پیامبر(ص) با آنها جهاد می نموده و از این طریق هم دین اسلام را ترویج می دادند. داشتن ابزار جهاد و کتاب الهی تنها اختصاص به پیامبر(ص) نداشته بلکه همه انبیاء این گونه بوده اند. همین امر نشان دهنده  اهمیت جهاد است و باید کاری کرد جامعه اسلامی به فرهنگ جهاد افتخار کرده و آن را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد.