وظیفه بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب است/ مستضعفان جهان به بسیج چشم دوخته‌اند.

امروز برای بسیج تنها مسأله مقابله با دشمنان نیست، بلکه بسیج باید در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اثرگذار باشد و الحمدلله بسیج امروز توانسته است به همه محرومان خدمت رسانی کند.

5bfe763827a1a 1

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی»، مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در دیدار سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که امروزه بسیج در همه عرصه‌ها اثرگذار است، گفتند: در حال حاضر همه مستضعفان جهان به بسیج چشم دوخته‌اند تا آن ها را از چنگ استعمار و استکبار نجات دهد.

ایشان با اشاره به این كه بسیج یك شجره طیبه است، ادامه دادند: این شجره طیبه با فرمان هوشمندانه امام خمینی (ره) شكل گرفت و به بركت انقلاب اسلامی تنومند و بارور شده و آثار خوبی بر آن مترتب شده است؛ امام (ره) توانستند با ایجاد روحیه بسیجی در مردم، روحیه استبدادزده و استعمار زده آن ها را از بین برده و انقلاب اسلامی را پایه‌ریزی کنند و مردم نیز با روحیه بسیجی توانستند استبدادها را کنار بزنند.

معظم له با بیان این که مدافعان حرم تربیت شده تفکر بسیجی بودند، اظهار داشتند: امروز برای بسیج تنها مسأله مقابله با دشمنان نیست، بلکه بسیج باید در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اثرگذار باشد و الحمدلله بسیج امروز توانسته است به همه محرومان خدمت رسانی کند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به این که بسیج در همه عرصه‌ها پیش‌قدم است، خاطرنشان کردند: بسیج موقعیت بسیار بزرگی است و بنده هم این افتخار را دارم که یک بسیجی هستم.

ایشان با بیان این که یکی از وظایف بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب است، عنوان کردند: امروز دشمن سعی می‌کند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد، برای همین به یک باره به میدان نمی‌آید بلکه سعی می‌کند به صورت تدریجی ارزش‌های اسلامی را که پر و بال نظام هستند را از بین ببرد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی به تلاش‌های دشمن در فضای مجازی برای از بین بردن ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره و بیان کردند: آمریکا و ایادی آن سعی می‌کنند تا به تدریج اراده مردم را نسبت به نظام سست کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این که بسیج باید بر فضای مجازی تسلط داشته باشد، گفتند: دشمن امروز با همه قدرت به میدان آمده است، بنابراین ما نیز باید همه توان خود را در مقابله با او به کار بگیریم؛

ایشان با بیان این كه بسیج دارای ویژگی‌های متعددی است به نامه ٥٣ نهج البلاغه اشاره كردند و اظهار داشتند: امیرمؤمنان (ع) در این نامه خطاب به مالك اشتر فرمودند «إِنَّ عِمَادَ الدِّین وَ إِنَّمَا عَمُودُ عِمَادُ الدِّینِ وَ جِمَاعُ الْمُسْلِمِینَ وَ الْعُدَّةُ لِلْأَعْدَاءِ الْعَامَّةُ مِنَ الْأُمَّة»؛ مردم ستون دین و جمعیت مسلمانان و سپر در برابر دشمن هستند، بر این اساس اهمیت و موقعیت مردم در جامعه بسیار مهم است، زیرا ممکن است خواص در روزگار سخت پراکنده شوند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در پایان با اشاره به این که بسیج همواره با بصیرت، صداقت، غیرت و شجاعت حرکت کرده است، بیان داشتند: بسیجیان باید بیش از پیش در این زمینه‌ها تقویت شوند، زیرا همین امور است که سبب پیروزی در برابر دشمن می‌شود