دیدار آیت الله رئیسی با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مد ظله العالی

معیشت، بیکاری و گرانی اولویت دولت جدید باشد

IMG_3897

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته، مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار رئیس جمهور منتخب؛ آیت الله رئیسی که امروز در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با اشاره به مشکلات مردم و اولویت سنجی در آن تاکید کردند و بیان داشتند: امروز مردم با مشکلاتی همچون اقتصادی، معیشتی، بیکاری و گرانی رو به رو هستند، باید دولت جدید این مشکلات را درجه بندی کرده و معیشت مردم را اولویت قرار دهد.
حضرت آیت الله نوری همدانی با تبریک به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان رئیس سیزدهمین دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان داشتند: شما متواضع، مردمی و شناخته شده هستید، انتخاب شما از سوی مردم به خاطر این صورت گرفت که پرچم یک حرکت را به دست گرفته اید تا با آن عدالت و حق را حاکم کنید.
معظم له در ادامه با بیان این که امیرالمومنین علیه السلام به مالک اشتر می فرمایند، با مردم باشید و میان مردم بروید و به مشکلات آنان پی برده و آن را حل کنید گفتند: شما هم باید از این سخنان الهام بگیرید، با مردم باشید و احیای حق کنید. بحمدالله مردم ما متدین و علاقه‌مند به نظام هستند، مسئولان باید سعی کنند رضایت مردم را جلب نمایند.